Ariana Grande - R.E.M. in the Live Lounge


Luis Martinez
Luis Martinez

Rest Easy Mac

Vor 8 Stunden
SnowyParker
SnowyParker

Oops, wrong video. I was looking for the band R.E.M.. Who would listen to this trash? Ehhh whatever, time to go listen to some R E A L M U S I C.

Vor 12 Stunden
SnowyParker
SnowyParker

+Luis Martinez Yea I agree.

Vor 8 Stunden
Luis Martinez
Luis Martinez

SnowyParker LMAO you’re special

Vor 8 Stunden
Aisling Mahon
Aisling Mahon

Excuse me, I think we ALL love u

Vor 20 Stunden
Erin Howe
Erin Howe

My favvvvvv off sweetener 💜

Vor Tag
xominalo
xominalo

If im not at work im listening to ari so i can mentaly prepare myself for her tour💖 love you bby😘

Vor Tag
Cara Kyle
Cara Kyle

Sound so good 😊

Vor 2 Tage
TheReal Malika
TheReal Malika

Why has Ariana grown on me!

Vor 2 Tage
laura Yoncé
laura Yoncé

This song is from the one and only queen Beyoncé

Vor 2 Tage
Amelia Vlogs
Amelia Vlogs

Vor 3 Tage
cath heathcliff
cath heathcliff

am smelted

Vor 3 Tage
CassieJazz96
CassieJazz96

I prefer this version to the studio recorded version.

Vor 3 Tage
Betty Daron
Betty Daron

This my shit !

Vor 4 Tage
Casandra A
Casandra A

STUPID BLACK LADY CAN STFU

Vor 4 Tage
Camila Anacleto
Camila Anacleto

I cant enjoy this music in Ariana version once I heard It from Beyoncé

Vor 4 Tage
Cee Mystic
Cee Mystic

This .... is ... sooo ... good

Vor 5 Tage
Karen Marie
Karen Marie

I 100% enjoy this live sesion more than the album version.

Vor 5 Tage
Zeta
Zeta

Sia on BBCRadio please #Sia #LSD

Vor 6 Tage
joshua lepretre
joshua lepretre

But I'm bout to eat some of this food that I made up and listen to this music and turn it up

Vor 6 Tage
joshua lepretre
joshua lepretre

She makes my day bright in morning when wake up and start my day up I hop in car in turn on my sounds

Vor 6 Tage
joshua lepretre
joshua lepretre

I hop in my car and turn my sounds up and my girl at home putting on her makeup jamming to these sounds that Ariana made up no I'm kidding I'm single I don't have to worry about breakups

Vor 6 Tage
OG Adriana
OG Adriana

Pharrell DID this. Suuuuuuch a vibe.

Vor 7 Tage
Samiyah Corelli
Samiyah Corelli

I feel like I've died and gone to heaven?

Vor 7 Tage
Kandrien Evander
Kandrien Evander

you are kidding me

Vor 8 Tage
Alexa Grant
Alexa Grant

Who else is here after Ariana saw Mac Miller's live of him listening to this song ? ;___;

Vor 8 Tage
Ellouise Bailey
Ellouise Bailey

Did she have an eating disorder or something? Why is everyone saying she’s gaining weight beautifully..???

Vor 8 Tage
Irônica
Irônica

She wasn't that good with lower notes. She has improved so much!

Vor 9 Tage
Amber Fallon
Amber Fallon

I am honestly so blown away with this song, vocals and accompaniment are actually insane. The best I have heard in a long time. Very High quality song ✌️✌️✌️

Vor 9 Tage
Amira Adkins
Amira Adkins

Beyonce did WAYYY better!!

Vor 9 Tage
Luis Martinez
Luis Martinez

Amira Adkins get over it

Vor 8 Stunden
aria wisnu
aria wisnu

SIGN UP  ​R.E.M Ariana Grande “R.E.M.” is the fourth track on Ariana Grande’s fourth studio album Sweetener, produced by Pharrell…read more » ​R.E.M LYRICS [Intro: Ariana Grande] Last night, boy, I met you, yeah When I was asleep (sleep) You're such a dream to me, mmm, woah And it was on a day like this, yeah If you can believe, if you can believe (if you can believe) You're such a dream to me [Chorus: Ariana Grande] Before you speak, don't move 'Cause I don't wanna wake up Wake up, wake up, wake up Don't wanna wake up, oh Wake up, wake up, wake up Boy, you're such a dream If you can believe, babe Boy, you're such a dream to me [Verse 1: Ariana Grande] "Excuse me, um, I love you" I know that's not the way to start a conversation, trouble I watch them other girls when they come and bug you But I felt like I knew you, so I just wanted to hug you Plus you don't know your way around You can stop your playing now All your worries, lay 'em down, shh, don't say it loud Is this real, baby? (Bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum) You're like: "I love you—who starts a conversation like that?" Nobody but I do But you are not a picture, I can't cut you up and hide you I'll get you out my mind, mhm, I tried to But I just want to stand and yell I will never dare to tell Think I heard some wedding bells, shh, keep it to yourself Is this real? (Is this real?) [Chorus: Ariana Grande] Before you speak, don't move 'Cause I don't wanna wake up Wake up, wake up, wake up Don't wanna wake up, oh no Wake up, wake up, wake up 'Cause you're such a dream If you can believe You're such a dream to me, mmm, boy [Verse 2: Ariana Grande & Pharrell] I could buy you anything, but I cannot buy you Before your boy gets smart, I would never try to You know I'm thinking to myself, "What happened? Why you?" But when I see you in my dreams, psh, I know You know how to treat it, you know how to eat it You know how to beat it (I know how to keep it) The Good Housekeeping Seal (Bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum) I don't just wanna touch you I'm tryna turn two single people into a couple What's your next month like? Tell me what you're up to We can leave right now, boy, you don't need a duffel What about La Perla? Let Vickie keep her secret Boy, it ain't no secret if I know you're gonna peep it, oh [Chorus: Ariana Grande] Before you speak, don't move 'Cause I don't wanna wake up Wake up, wake up, wa-wake up Wake up, wake up, wake up, wa-wake up (No I don't want, no) 'Cause you're such a dream (does this end?) If you can believe, you're such a dream to me To me, mmm, boy, to me

Vor 9 Tage
Anonnie2010
Anonnie2010

This is not the album lyrics she used more of the original lyrics

Vor 10 Tage
Sara
Sara

CAN WE JUST APPRECIATE THE BACKGROUND SINGERS AND BAND

Vor 10 Tage
Ana Hernandez
Ana Hernandez

Excuse me but,... I LOVE ARIANA AND THIS SONG.

Vor 11 Tage
Akamai Pineapple
Akamai Pineapple

The tangled ear buds are so me 😂

Vor 11 Tage
Sheila Souders
Sheila Souders

my fave song off the album. 💜

Vor 12 Tage
Niki O
Niki O

This is beautiful!

Vor 12 Tage
Naomi Marcelle
Naomi Marcelle

Is it just me or am i just starring at her tangled headphones😂

Vor 12 Tage
Denisse Jiménez
Denisse Jiménez

Where is the lyrics on the comments? Mmmm

Vor 12 Tage
Evelyn Hernandez Dual
Evelyn Hernandez Dual

I love you so much Ariana... #evelyn... IS MY FAVORITE STAR...

Vor 12 Tage
Anna M
Anna M

So much better than the studio version!!

Vor 13 Tage
Sarah Jamili.
Sarah Jamili.

i love you ariana.

Vor 13 Tage
Steve Hanlon
Steve Hanlon

Fuck the British bullshit corporation, close that Royal British pedophile organization down!

Vor 13 Tage
Mrs. Bass
Mrs. Bass

I love you sooo soo much Ari

Vor 13 Tage
t.holland96
t.holland96

Last night boy I met you Yeah, when I was sleeping You're such a dream to me And it was on a day like this Yeah, if you can believe If you can believe You're such a dream to me Before you speak, don't move ‘Cause I don't wanna wake up Wake up, wake up, wake up Don't wanna wake up Wake up, wake up, wake up (Oh) Boy, you're such a dream If you can believe? Boy you're such a dream to me, yeah, yeah "Excuse me, um, I love you" I know that's not the way to start a conversation, trouble I watch them other girls when they come and bug you But I felt like I knew you, so I just wanted to hug you Plus, you don't know your way around You can stop your playing now All your worries, lay 'em down, shh, don't say it loud Is this real, baby? (Bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum) You like? "I love you" Who starts a conversation like that? Nobody, but I do But you are not a picture, I can't cut you up and hide you I'll get you out my mind, mhm, I tried to But I just want to stand and yell I will never dare to tell Think I heard some wedding bells, shh, keep it to yourself Is this real? (Is this real?) Before you speak, don't move ‘Cause I don't wanna wake up Wake up, wake up, wake up Don't wanna wake up, oh no Wake up, wake up, wake up 'Cause you're such a dream If you can believe You're such a dream to me, mmm, boy I could buy you anything, but I cannot buy you Before your boy gets smart, I would never try to You know I'm thinking to myself, "What happened, why you?" But when I see you in my dreams, psh, I knew You know how to treat it, you know how to eat it You know how to beat it (I know how to keep it) The Good Housekeeping Seal (Bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum) I don't just wanna touch you I'm tryna turn two single people into a couple What's your next month like? Tell me what you're up to We can leave right now, boy, you don't need a duffle What about La Perla? Let Vickie keep her secret Boy, it ain't no secret if I know you're gonna peep it, oh Before you speak, don't move ‘Cause I don't wanna wake up Wake up, wake up, wa-wake up Wake up, wake up, wake up, wa-wake up (No I don't want, no) 'Cause you're such a dream (does this end?) If you can believe, you're such a dream to me To me, mmm, boy, to me Übersetzen in: Deutsch

Vor 13 Tage
Chrystal Camila Billings
Chrystal Camila Billings

Wow she really stole my heart.. love you Ariana

Vor 14 Tage
Lia Raswork
Lia Raswork

The background singers compliment her very well♥️

Vor 14 Tage
Gana x
Gana x

My fave song from the album 💙!

Vor 15 Tage
Butera Grande
Butera Grande

Can somebody tell me what does R.E.M means please 😂😭

Vor 16 Tage
Luis Martinez
Luis Martinez

Rest Easy Mac

Vor 7 Stunden
Dani Nicole
Dani Nicole

REM occurs when you are in a deep sleep. Google it for more info :)

Vor 15 Tage
MzelleLaeti
MzelleLaeti

Amazing

Vor 17 Tage
Moses Skyler
Moses Skyler

God damn she can sing

Vor 17 Tage
petty skank
petty skank

i love you

Vor 17 Tage
Luthfi Muchlis
Luthfi Muchlis

Ntab

Vor 17 Tage
Top Selenator
Top Selenator

Ari+Band+Backup Singers= Heaven

Vor 17 Tage
McKinley Ashby
McKinley Ashby

Favorite song on the album

Vor 17 Tage
Zippo
Zippo

Love this musical style for her. More mature. She has the potential to grow into a serious musician.

Vor 17 Tage
lindsey dpt
lindsey dpt

Her album is disappointed they should push it moreee i feel it kinda overrated

Vor 18 Tage
Luis Martinez
Luis Martinez

lindsey dpt This is a very confusing sentence.

Vor 7 Stunden
Amber Fallon
Amber Fallon

2000 of these views are from me

Vor 18 Tage
Altair V
Altair V

"I think we all get excused" -Victoria Justice

Vor 18 Tage
joshua lepretre
joshua lepretre

OK I don't need a duffle let's go ahead and make that on the double check please 😂

Vor 18 Tage
joshua lepretre
joshua lepretre

Oh yeah this is my favorite 😂

Vor 18 Tage
Sadie
Sadie

ARI FUCKING SNAPPED 💍😍😍😍

Vor 18 Tage
Kabbel Rose
Kabbel Rose

I feel her sadness

Vor 18 Tage
Annette M
Annette M

SO FREAKING STUNNING AGH SUCH A GODDESS

Vor 19 Tage
Samira Warsame
Samira Warsame

Listen to this on the 1.25 speed

Vor 19 Tage
ベル1997
ベル1997

ik there's official audio on Ari's channel but i come here just bc so i can see Aris singing.

Vor 19 Tage
Michel Andreo
Michel Andreo

The back up singers have to record songs , they are purely magical, i am in love

Vor 19 Tage
Devika E.
Devika E.

anyone know who the backup singers are? specifically the one with the blonde dreads? They sound so good with Ariana's voice! And Ariana  sounds like bliss this has gotta be my favorite live ever....

Vor 19 Tage
Shirley Kawafuchi
Shirley Kawafuchi

this is her fav off the album???

Vor 19 Tage
Binali Edmonds
Binali Edmonds

NUTTTTTTTTT

Vor 19 Tage
Marie charles
Marie charles

I can hear a little bey in her voice I'm not gonna lie...

Vor 19 Tage
nataliaa
nataliaa

just amazing

Vor 19 Tage
blues clues
blues clues

sounds like that typical song that would be played in cook brothers

Vor 19 Tage
Luking97
Luking97

"Excuse me, um, I love you" I know that's not the way to start a conversation, trouble. I watch them other guys when they come and bug you. But I felt like I knew you, so I just wanted to hug you. "I love you—who starts a conversation like that?" Nobody, but I do .

Vor 19 Tage
Anjalie Gowda
Anjalie Gowda

excuse me um ...... i love you ariana more than anything

Vor 19 Tage
Harriet Harris
Harriet Harris

ESE PELO, ESA VOS, EL MAKE UP, ELLA ES TAN AADDFFHHJJKLÑ AMOO💕☁

Vor 20 Tage
Roselle Flores
Roselle Flores

Last night boy I met you Yeah, when I was sleeping You're such a dream to me And it was on a day like this Yeah, if you can believe If you can believe You're such a dream to me Before you speak, don't move ‘Cause I don't wanna wake up Wake up, wake up, wake up Don't wanna wake up Wake up, wake up, wake up (Oh) Boy, you're such a dream If you can believe? Boy you're such a dream to me, yeah, yeah "Excuse me, um, I love you" I know that's not the way to start a conversation, trouble I watch them other girls when they come and bug you But I felt like I knew you, so I just wanted to hug you Plus, you don't know your way around You can stop your playing now All your worries, lay 'em down, shh, don't say it loud Is this real, baby? (Bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum) You like? "I love you" Who starts a conversation like that? Nobody, but I do But you are not a picture, I can't cut you up and hide you I'll get you out my mind, mhm, I tried to But I just want to stand and yell I will never dare to tell Think I heard some wedding bells, shh, keep it to yourself Is this real? (Is this real?) Before you speak, don't move ‘Cause I don't wanna wake up Wake up, wake up, wake up Don't wanna wake up, oh no Wake up, wake up, wake up 'Cause you're such a dream If you can believe You're such a dream to me, mmm, boy I could buy you anything, but I cannot buy you Before your boy gets smart, I would never try to You know I'm thinking to myself, "What happened, why you?" But when I see you in my dreams, psh, I knew You know how to treat it, you know how to eat it You know how to beat it (I know how to keep it) The Good Housekeeping Seal (Bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum, bum) I don't just wanna touch you I'm tryna turn two single people into a couple What's your next month like? Tell me what you're up to We can leave right now, boy, you don't need a duffle What about La Perla? Let Vickie keep her secret Boy, it ain't no secret if I know you're gonna peep it, oh Before you speak, don't move ‘Cause I don't wanna wake up Wake up, wake up, wa-wake up Wake up, wake up, wake up, wa-wake up (No I don't want, no) 'Cause you're such a dream (does this end?) If you can believe, you're such a dream to me To me, mmm, boy, to me

Vor 20 Tage
soopigmented ;
soopigmented ;

3:33 yes yes those notes 😍

Vor 20 Tage
G G
G G

Your a dream to me💗🤗🤤🤤

Vor 20 Tage
G G
G G

"Excuse me Emm... UR MY IDOL AND I LOVE U ARIANA GRANDE🤤💕🔥💓💓😍😍

Vor 20 Tage
Elijah Ojo
Elijah Ojo

Beyonce's version is better. But Ariana did amazing too.

Vor 20 Tage
Christina Ph
Christina Ph

way better than the studio audio!

Vor 21 Tag
MsShatese
MsShatese

Omg this makes me miss Stacie Orrico she would've ate this but Ari stills sounds amazing

Vor 21 Tag
Sulthan Nashira
Sulthan Nashira

😻

Vor 21 Tag
Santiago Lafuente
Santiago Lafuente

Ariana's voice fits perfectly with RnB. She can do a very promising album with that genre.

Vor 21 Tag
Cristianne S
Cristianne S

SO EXCITED for your Sweetener tour!! luv u Ari

Vor 21 Tag
THE JEV FAMILY
THE JEV FAMILY

She sounds like jhene aiko in some parts 😍

Vor 21 Tag
stephanie chiquete
stephanie chiquete

Vor 21 Tag
김하영
김하영

EVERYTHING is perfect

Vor 21 Tag
Karla C
Karla C

she better sing all da songs for the sweetener/ag5 tour 😭🤗

Vor 21 Tag
Izzy Junca
Izzy Junca

Am I the only one who will REALLY miss the dangerous woman era themed songs so much!?

Vor 22 Tage
jenifer s
jenifer s

victoria justice: ummm excuse me but i think that we all love you

Vor 22 Tage
Lilly Cole
Lilly Cole

I love her voice I love it when it is live, She doesn’t even need Auto Tune to sound good

Vor 22 Tage
Frediboy06 lmao
Frediboy06 lmao

She has bday 26th june, and i have 27th june😢😖

Vor 22 Tage
Rodolfo Gaveria
Rodolfo Gaveria

Beyoncé has left the chat

Vor 22 Tage
Jazmin ruiz carbajal
Jazmin ruiz carbajal

😍😍😍

Vor 22 Tage
AG Fan
AG Fan

Crush: I hate Ariana Grande. Me:Excuse me, ummm... F*ck you!

Vor 22 Tage
Sebastian Carrillo
Sebastian Carrillo

whatever her shoes are still make her look great❤

Vor 22 Tage
Dangerous Woman
Dangerous Woman

omg i love her

Vor 22 Tage
Lily Iglesias ツ
Lily Iglesias ツ

I'm not a fan of her, but this song is so good!!! It deserves to become single! But... Knowing Ariana, I think it's better off that way, I mean, this video to be the main version. I don't like her videos - she's always trying to be sexy all the time. You don't need that Ariana! You have a powerful voice! Use it, not your tiny body hahaha

Vor 23 Tage
lihi kalfon
lihi kalfon

1:18 everyone here for this😶😂😍

Vor 23 Tage
Adela Bachtikova
Adela Bachtikova

back to 90s :-D

Vor 24 Tage
EmAndCece In Korea
EmAndCece In Korea

Talent

Vor 24 Tage

Nächstes Video