No video

VEGETARIAN TRIES MEAT FOR THE FIRST TIME


  • Am Vor 3 Monate

    emma chamberlainemma chamberlain

    Dauer: 15:12

    eh.
    ✩ MY SOCIAL MEDIA ✩
    ✭ instagram: instagram.com/_emmachamberlain
    ✭ twitter: twitter.com/emmachamberlain
    ✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie
    ✭ dote: @emmachamberlain (use code "emma")
    ✭ snapchat: www.snapchat.com/emmachambie
    ✭ pinterest: pinterest.com/emmachambie
    ✭ depop: depop.com/emmachambie
    ✭ twitch: www.twitch.tv/emmachamberlain (i never use it though lol)
    ✩ MERCH ✩
    ✭ NEW MERCH COMING SOON - STAY TUNED
    ✩ MUSIC ✩
    ✭ Far Away - Tomppabeats
    ✩ BUSINESS ONLY EMAIL (business only plz :( if u wanna talk tweet at me instead hehe) ✩
    [email protected]
    I LUV U,
    -emma chamberlain

    emma chamberlain  emma chambie  vlog  VEGETARIAN TRIES MEAT FOR THE FIRST TIME  trying meat for the first time  

Jenna Steele
Jenna Steele

Oof I’m a vegetarian

Vor 4 Minuten
Sadik Sofia
Sadik Sofia

*ethan feeding emma meat for 15mins straight*

Vor 8 Minuten
Jennifer Douglas
Jennifer Douglas

Bruh meat is great

Vor 33 Minuten
Nola Cola Granola
Nola Cola Granola

My friends talked about you :/ now I know who you are

Vor 4 Stunden
Joanna Balderas
Joanna Balderas

Emma is so stupid

Vor 9 Stunden
BriJoot Is me
BriJoot Is me

Chick-fil-A is da fucking best tho

Vor 9 Stunden
Hallie L.
Hallie L.

3:38 "today im trying meat"

Vor 10 Stunden
Amia Rice
Amia Rice

Emma + Ethan

Vor 10 Stunden
Wolfie101
Wolfie101

I order meat lovers whenever I order pizza 0_0

Vor 11 Stunden
Yesenia Calderon
Yesenia Calderon

Emma and Ethen 🛶⛵️🚤🛥🚢⛴🛳⚓️⚓️ bagged, sealed and shipped!! Lol they are so alike but different just like how he is with Greyson, all 3 will react awkwardly funny. 🤣🧐

Vor 11 Stunden
Belle Scherer
Belle Scherer

What the heck is a vegetarian chicken nugget?

Vor 12 Stunden
Annie LeBlanc's sushi roll
Annie LeBlanc's sushi roll

😂😂😂😂 " it's dripping! It's dripping trow it out the window!" -ethan "No!" - emma

Vor 12 Stunden
tammi alexa
tammi alexa

14:43 why is emma’s laugh so cute here

Vor 12 Stunden
Snupell 2
Snupell 2

#ethma so cute together can’t wait for you guys to tell the world. May 22 2019 when she is 18 😝😝

Vor 13 Stunden
Diem Tran
Diem Tran

If chicken is vegetarian then it’s not chicken 🍗🤦🏽‍♀️🤷🏽‍♀️

Vor 15 Stunden
Glamorous Savage Gamerz
Glamorous Savage Gamerz

**vegan protesters left the chat**

Vor 17 Stunden
Sophia Brooks
Sophia Brooks

Ethan is mineeee😂

Vor 18 Stunden
Naomi Diaz
Naomi Diaz

You would look more prettyer with makeup and a new hair look

Vor 19 Stunden
Ayshia Lecette
Ayshia Lecette

Buttt!!!!!!!! Those where veggie grill chicken .. not good !! Lol I’ve had better veggie nuggets in my life.

Vor 19 Stunden
Robyn Alexa
Robyn Alexa

Veggie burgers 😍😍😍

Vor 20 Stunden
MD Abdul Rahman Kamali
MD Abdul Rahman Kamali

Vegetarian never ate meat in her life after having a bit of children she says it tastes like bacon like how the fuck does she even know what bacon taste like

Vor 21 Stunde
Marc jackson
Marc jackson

Stay veggie

Vor 21 Stunde
Jessica Castillo
Jessica Castillo

emma: fuck me!!!! Ethan: its not gross i do it everyday lmaooo

Vor 22 Stunden
angelvlogs
angelvlogs

bromace [hahahaha]

Vor 23 Stunden
Amber Productions
Amber Productions

11:02 turn on subtitles. moment of truth

Vor 23 Stunden
Tommy Mack
Tommy Mack

This is the worst video I have seen, non stop talking, bad jokes, bad edited. Holy fuck what a bad video

Vor 23 Stunden
Tommy Mack
Tommy Mack

ITS NOT THE FIRST TIME SHE EATS MEAT!!! SO DONT FCKING PUT IT IN THE TITLE

Vor 23 Stunden
NIKITA GIRI
NIKITA GIRI

omgggg why sooooo editing.. i m having headache...

Vor Tag
Ella Quirindongo
Ella Quirindongo

9:02 ethan says “no honey you have to dip”

Vor Tag
Bear K
Bear K

Emma-“f**k me” Ethan-“that’s kinda weird I do it everyday” Emma-“ok but you’ve been doing it” I took it in the wrong context but 🤷🏼‍♀️

Vor Tag
Maddie Taylor
Maddie Taylor

I wish the finale was a kfc burger bc fuuuuuck that’s good shit

Vor Tag
Crystal Jung
Crystal Jung

BITCH WHO DOESNT LOVE PIZZA

Vor Tag
Arianne D. J
Arianne D. J

We both literally gave the same reaction

Vor Tag
sara norzainal
sara norzainal

Why emma always sit next to ethan btw , thats cute

Vor Tag
Amelia Hughes
Amelia Hughes

i think we all know what emma's favourite meat is...

Vor Tag
Amelia Hughes
Amelia Hughes

can u guys just admit ur dating already?? like ur not even trying to hide it anymore #ship

Vor Tag
Tayla Joseph
Tayla Joseph

I like my meat well done I hate any blood on it

Vor Tag
Danielle Flores
Danielle Flores

I’m sorry but I love meats lovers pizza 😭😂😂😂😂 specially from Pizza Hut!!!!!

Vor Tag
The Wepeeps
The Wepeeps

8:57 no ima gag for sure Ethan no no no her ok

Vor Tag
Darcy Watt
Darcy Watt

No hate but I think she only has 5m subs coz of Ethan

Vor Tag
Darcy Watt
Darcy Watt

5 million subs? She’s dating Ethan Dolan

Vor 11 Stunden
sheep_yomama
sheep_yomama

Darcy Watt sis what

Vor Tag
Autumn_liasss _
Autumn_liasss _

Hehe 😛🤤 3:17😂😂😂

Vor Tag
Talynne Cochran
Talynne Cochran

Noooo so you’re not a vegetarian now 😭????

Vor Tag
Meme Key
Meme Key

For me textured is nothing if it has the texture of wood and tastes like cake I would eat the wood textured cake

Vor Tag
Gabriela boop
Gabriela boop

Some how I highly doubt this, if you were really a vegetarian “your whole life” you would be unable to digest this meat making you very sick and very nauseous.

Vor Tag
A.M.C world
A.M.C world

3:01- what the frik

Vor Tag
Chloe Wantman
Chloe Wantman

Oh by the way queen, I bought the merch

Vor Tag
Mckenzie Nguyen
Mckenzie Nguyen

99% of the comments are about Emma and Ethan 😂

Vor Tag
newsgirlamb
newsgirlamb

You should try asmr

Vor Tag
Hannah Rochelle
Hannah Rochelle

emma has tried meat before ethan’s

Vor Tag
Andres Rodriguez
Andres Rodriguez

"The meat isnt here yet" "There are some meats here. That are fresh as fuck."...

Vor Tag
Jacob Orr
Jacob Orr

WHY WAS ARBYS' THEME NOT PLAYING. emma...

Vor Tag
Nonaya Heheh
Nonaya Heheh

9:00 “honey u have to dip it.” Tell me that’s not fucking ethma confirmed.

Vor Tag
Faith Mouse
Faith Mouse

Meat Lovers Pizza is so good oml Lowkey mad 😂

Vor Tag
Roberto Lopez
Roberto Lopez

11:25 that’s what she said 😂😭

Vor Tag
Kady Anderson
Kady Anderson

Emma that's pescatarian lol

Vor Tag
TashaTheTabbyCat
TashaTheTabbyCat

I was vegetarian for about two years. When I finally ate meat again, BOY I felt so sick. Disgusting feeling. But then again, I have a sensitive stomach, so mean did a number on me.

Vor Tag
Nishita gaming
Nishita gaming

Ethans and Emmas ship name choices: 1. Emman 2. Ethma 3. Emhan 4. Emthan Comment which number the name you pick is.

Vor Tag
Marla’s Animations
Marla’s Animations

Haha omg I had captions on at the end and at 11:41 it said * sexy music * 😂

Vor Tag
cassy Laessig
cassy Laessig

and you didnt get sick ??? !!! shook

Vor Tag
Iisha Misha
Iisha Misha

*Vegetarians left the chat*

Vor Tag
Mayana Moshe
Mayana Moshe

I am also a vegetarian, I have never had meat so this video is intense for me

Vor 2 Tage
Hi
Hi

*That's why i pick woolies for christmas!*

Vor 2 Tage
Roberto Gonzalez
Roberto Gonzalez

So you never tried the meat sack bro cause that’s totally friggin rad

Vor 2 Tage
Noob Trolls
Noob Trolls

shes scared of the meat but not the D 😂😂😂

Vor 2 Tage
Bryan Pazos
Bryan Pazos

The whole time I was hungry

Vor 2 Tage
Emily & Sofia
Emily & Sofia

Ethan- it’s dripping it’s dripping it’s dripping Emma - f*ck Ethan - though it out the window Emma - no .

Vor 2 Tage
Averie Hatch
Averie Hatch

Who else ships emma and grayson and not so much emma and ethan 😂

Vor 2 Tage
Hailey Davis
Hailey Davis

hi

Vor 2 Tage
Alvaro Bustamante
Alvaro Bustamante

Why is Ethan there ??? Explanation Emma

Vor 2 Tage
GALAXY NITROZ
GALAXY NITROZ

how does she know if chicking taste like bacon if she's never had meat

Vor 2 Tage
story collecter
story collecter

In the beginning she literally stated she ate bacon when she was younger 😒

Vor 2 Tage
Avery Simmerson
Avery Simmerson

I’m the same with food strings in my food I HATE IT😂🤮

Vor 2 Tage
Games Only
Games Only

I hate tuna No, raw tunas good Oh ok

Vor 2 Tage
Kaya Evans
Kaya Evans

MeAt LoVeRs PiZzA 🍕

Vor 2 Tage
Heyitsraffaella Lella
Heyitsraffaella Lella

AMERICAN HORROR STORY MUSIC!!!!

Vor 2 Tage
anna
anna

"It kinda tasted like bacon" okay but how does she know that🧐

Vor 2 Tage
sarah reinhart
sarah reinhart

oOOOoo what if emma secretly smokes shrooms

Vor 2 Tage
Pola Smibbyson
Pola Smibbyson

EVERYTHING IN THIS VIDEO IS SO NOT PG AND I LOVE IT

Vor 2 Tage
Pola Smibbyson
Pola Smibbyson

Bro I was today years old when I found out Emma hasn’t eaten meat until that video

Vor 2 Tage
_limelight
_limelight

If you aren't dating (which I doubt), videos like these really aren't helping your case fam 😂 *ethma is real*

Vor 3 Tage
Deshelton10
Deshelton10

Mark Zuckerberg loved this video.... The best he could, I mean... The unfeeling bitch.

Vor 3 Tage
Brianna Tan
Brianna Tan

1:31 SHIPPPP

Vor 3 Tage
Louise T
Louise T

I’m loving the subtitles

Vor 3 Tage
abigail dorothy
abigail dorothy

so like when r u and ethan gonna come out with a “ you guessed it. we’re dating” video

Vor 3 Tage
PeytonAlexis
PeytonAlexis

Emma: fuck me Ethan: I do it everyday (I know he was talking about the meat) @4:00

Vor 3 Tage
Beth Boyd
Beth Boyd

"Bite it here it looks kinda wet" "BIG bite, Big bite" "Oh wOw" "Its dripping, its dripping, its dripping"

Vor 3 Tage
Beth Boyd
Beth Boyd

I actually wonder if you've eaten meat since

Vor 3 Tage
stranger
stranger

Awwww does anyone else ship it #ethma

Vor 3 Tage
stranger
stranger

It’s funny how its just Emma and Ethan

Vor 3 Tage
N'WAH Dunmer
N'WAH Dunmer

Anyone else notice, "Enjoy your delicious moments!" on the box? lmao

Vor 3 Tage
Jenna Lindstrom
Jenna Lindstrom

Every time E feeds her a piece of meat:“feed me daddy” with distorted face, deep & distorted voice

Vor 3 Tage
kaitlyn
kaitlyn

kinda smells like *pussy* KLMKDKSJK

Vor 3 Tage
Fiona Feeney
Fiona Feeney

3:04

Vor 3 Tage
Eden 1121
Eden 1121

When emma called ethan meaty

Vor 3 Tage
tas w
tas w

THIS IS MY FAVORITE VIDEO

Vor 3 Tage
Baconator_351
Baconator_351

In the dressing up as each other vid Grayson says that he has never worn that shirt. SUREEEEEE

Vor 3 Tage
Baconator_351
Baconator_351

Soo... I don’t get it

Vor 3 Tage
Valeria Nicole
Valeria Nicole

Baconator_351 he said he only wore it like once

Vor 3 Tage
Samuel perez
Samuel perez

If you put sugar in your coffee you're not vegetarian cuz sugar is not vegetarian

Vor 3 Tage
Samuel perez
Samuel perez

Ok are we good

Vor 3 Tage
Aye Itshanah
Aye Itshanah

Samuel perez I’m far from being mad, just don’t want people to get the wrong information

Vor 3 Tage
Samuel perez
Samuel perez

No need to get mad

Vor 3 Tage
Aye Itshanah
Aye Itshanah

Samuel perez false. There is no gelatin in sugar but there is bone char in some sugars. Not all.

Vor 3 Tage
Samuel perez
Samuel perez

Sugar has gelatin and gelatin is made out of animal products see what gummy bears are made out of and other products that are made out of gelatin

Vor 3 Tage
Trenton Werntz
Trenton Werntz

Oh my gosh I can’t believe you just did that.-Ethan.

Vor 3 Tage
Siyona Pathak
Siyona Pathak

I've been a vegetarian my whole life and I've never eaten meat and this would be so hard for me! Also, there's a difference between vegan and vegetarian look it up (People commenting)!

Vor 3 Tage
Brain With Limbs
Brain With Limbs

I love meat

Vor 10 Stunden
Nicole Capobianco
Nicole Capobianco

Siyona Pathak lmao I’m a vegan vegetarian and vegan are sooooo different

Vor 14 Stunden
Kaleigh F
Kaleigh F

Siyona Pathak i know you know,its just i wanted others to know because its so annoying

Vor Tag
Siyona Pathak
Siyona Pathak

+Kaleigh F I know

Vor Tag
Kaleigh F
Kaleigh F

Siyona Pathak vegan is no animal products and vegetarian is no meat

Vor 2 Tage
heheh heheh
heheh heheh

There’s only one type of meat Emma likes ;) u know what I’m talking about if you ship ethma 😂

Vor 3 Tage
yana samanta
yana samanta

At this point it's obvious...

Vor 3 Tage

Nächstes Video